LondonTown

Eesti turismi sihikul Skandinaavia, Peterburi, London ja Helsingi

EAS käivitas mahukad Eestit tutvustavad kampaaniad Rootsis ja Norras, et tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu talvel. Alates oktoobrist toimub suur kampaania ka Peterburis, järgmisest nädalast Londonis ja Helsingis.

Kampaaniad kestavad 7. detsembrini ja katavad eesmärgiga jõuda kõige laiema publikuni välimeediapindu, suuremaid veebikeskkondi ja trükiväljaandeid.

EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul keskendutakse peamiselt linnapuhkuse veetmise võimalustele. Stockholmis, Göteborgis ja Oslos läbiviidava kampaania eelarve on 7,5 miljonit krooni, millest 6 miljonit moodustab meediapindade maksumus. „Reklaamiga on haaratud sellised väljaanded nagu Norra Aftenposten ning Rootsi Dagens Nyheter ja Svenska Dagbladet, aga ka MSN Messenger ning Oslos sõitvad trammid,“ iseloomustas Mutso. Visitestonia.com veebis on kampaania ajaks avatud eraldi lehekülg Eesti ettevõtjate parimate hooajapakkumistega, toimub ka auhinnamäng "80 tunniga ümber Eesti".

Norra on Eestile olnud aastate jooksul stabiilselt kasvanud sihtturg, mille külastajate arv on viimasel ajal vähenenud koos Rootsi turistide arvuga. „Nende turgude huvi vähenemisel pole ühest ilmselget põhjust. Näiteks on Norra ja Rootsi konverentsituristide uuringust selgunud, et hinnatakse Eesti lähedust ja meie tugevuseks peetakse spaateenuste laia valikut. Üheks nõrkuseks on aga info vähesus,“ ütles Mutso. „Kampaania püüab infot võimalikult laialdaselt pakkuda, juhtides tähelepanu põnevatele võimalustele neile Eesti turismituludele olulistel lähiturgudel,“ lisas ta.

Esimesena startis kampaania „Eesti on lähedal!“ oktoobri lõpus Peterburis. Sealse kampaania fookuses on talvepuhkus peredele, aastalõpupidustused ning linnapuhkus Tallinnas ja Tartus. „Kahe nädala jooksul on Peterburi kampaania veebilehele tehtud ligi 22 000 külastust, sellest ligi 19 000 unikaalset, mis on kahe nädala kohta väga hea tulemus,“ sõnas Mutso. Peterburi kampaania lõpeb järgmise nädala algul, kui algavad kampaaniad Londonis ja Helsingis.

EAS korraldab 2008. aastal Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise eesmärgil kokku 80 erinevat tegevust ja üritust, mille käigus lisaks sihtturgude lõpptarbijatele on plaanis informeerida Eesti turismivõimalustest ligi 340 ajakirjanikku, eesmärgiga suurendada meediakajastuste arvu sihtturgudel, ning 420 reisikorraldajat, eesmärgiga laiendada sihtturgudel nende poolt pakutavate turismitoodete valikut.

2008. aasta esimesel poolel on Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise eesmärgil tehtud mitmed tegevusi, näiteks üritus "Eesti tuleb külla“ Helsingis, ülemaailmse turismiajakirjanike organisatsiooni FIJET konverents Eestis, telesaade "Retked Eestis“ Soome YLE 2-s, "Puhka Eestis“ hooajakampaaniad ning ühisväljapanekutega on osaletud 17 turismimessil.
Kampaaniaid kaasrahastab EASi Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi raames Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.
02.01.2009 13:00 - Juulius - Kommenteeri - Loe kommentaare (0)
Wordpressi kodulehe tegemine 2005 - 2020

Viimati uuendatud: reede, 8. mai 2020 21:17:50

Parim vaadatavus: Mozilla Firefox 1.0 - 3.6
resolutsioon 1280 x 1024