Ülaltsöödu algõpetuse harjutused

Ülaltsöödu algõpetuse harjutused

Küünarliigesest kõverdatud käed vöö kõrgusel tõsta vabalt üles, otsmiku juurde silmade kõrgusele. Pöidlad ja esimesed sõrmed ning küünarliigesest kõverdatud käed moodustavad kolmnurgad. Pall ees maas sirgete käte ulatuskaugusel. Aseta käed pallile, tõmba randmed alla, tõsta pall otsmiku ette silmade kohale.
Aseta käed maas veerevale pallile, peata pall ja viska pall tagasi, imiteerides ülaltsöödu lõpuasendit. Aseta käed maast veerevale pallile, peata pall, tõsta see ülaltsööduasendisse otsmiku juurde, silmade kõrgusele. Viska pall tagasi imiteerides ülaltsöötu.
Aseta käed maast veerevale pallile, peata pall, tõsta see ülaltsööduasendisse otsmiku juurde, silmade kõrgusele, tõuse põlvitusse ja viska pall tagasi imiteerides ülaltsöötu. Püüa maast põrkest pall ja imiteerides ülaltsöötu, viska see maast põrkega tagasi.
Imiteerides ülaltsöötu,püüa ja viska palli rinnalt. Püüa kaarega visatud pall otsmiku juures, põlvist kõverdatud asendis. Viska tagasi sööduasendis jalgade sirutusega.
Püüa maast põrkest pall otsmiku juures, põlvist kõverdatud asendis. Viska tagasi sööduasendis, jalgade sirutusega. Püüa kaarega visatud pall silmade kõrgusel. Viska tagasi sööduasendis. Harjutuse keerulisemas variandis mängi kaarega visatud pall tagasi ülaltsööduga.
Püüa pall otsmiku juures, viska tagasi sööduasendis. Harjutuse keerulisemas variandis mängi pall tagasi ülaltsööduga. Mängi altkaarega visatud pall tagasi ülaltsööduga.
Mängi altkaarega visatud pall ülaltsööduga enda kohale, tee käteplaks ja mängi tagasi ülaltsööduga. Mängi altkaarega visatud pall madala sööduga enda kohale ja sööda tagasi kõrge ülaltsööduga.
Mängi kaarega visatud pall tagasi ülaltsööduga. Võta teine pall maast, tõsta puusadeni ja aseta uuesti maha. Korda harjutust algusest. Viska enda pall kõrvale üles, mängi altkaarega visatud pall tagasi ülaltsööduga. Püüa maast põrkest enda pall. Korda harjutust algusest.
Viska pall altkaarega vastu korvilauda, mängi palli ülaltsööduga kuni tabad korvi. Liigu põrkesse visatud palli alla, pööra näoga korvi poole ja mängi pall ülaltsööduga vastu korvilauda.
Püüa altkaarega visatud pall sööduasendis, viska üle pea vastu seina. Harjutuse keerulisemas variandis kasuta söötu. Püüa altkaarega visatud pall, viska ülaltsööduga üle pea vastu seina, püüa seinast tagasi tulnud pall ja viska tagasi ülaltsööduasendis. Harjutuse keerulisemas variandis kasuta söötu.